Les noies del Club Patí brillen novament a la Marató Ciutat d’Albacete

El passat diumenge 15 de juliol vam dividir-nos entre dues propostes atractives de patinatge de velocitat: la mítica Cursa del Raval, organitzada per l’Hospitalet PC i l’Associació de Veïns del Raval, i la primera edició de la Marató Ciutat d’Albacete, cinquena jornada de Copa d’Espanya de curses en patins.

Marató Ciutat d’Albacete

Anar de Barcelona a Albacete són unes 6 hores de viatge sense comptar aturades i retencions. A diferència d’altres equips -que vam trobar a faltar a la Cursa dels Mistos- a nosaltres no ens fa por fer llargues distàncies per anar a tastar noves experiències, tot promocionant el nostre esport.

L’equip de Copa del Club Patí, acompanyat del Carles, que també es va voler afegir a la festa.

Hem de felicitar l’equip del Club Velocirooster pel magnífic treball de disseny i organització de la seva primera marató. El circuit era urbà, amb poc desnivell, curt però divertit i ben asfaltat en la majoria de la seva extensió. A més, vam tenir la gran sort que el vent bufava a favor de la pujada de meta.

El nostre equip de copa va sorprendre amb un temps boníssim a la Marató d’Albacete, destacant el segon lloc de la nostra sènior Núria Yago i el tercer lloc de la nostra Màster 50 Carmen Rollan. Foto: Booth Sport (Murcia)

Volem fer menció especial a l’Enrique Palencia, corredor M60 de Ciutat del Turia, que va demanar un aplaudiment per desitjar la recuperació de l’Elias Ferreres, actual campió d’Espanya M60 i el millor secretari que tindrà mai el nostre Club.

El públic es va fondre en una gran ovació pel nostre secretari i nosaltres vam correr a inmortalitzar el gest esportiu del nostre rival i company Enrique Palencia (CDT)

A més de la cursa, Albacete té altres encants amagats com els Jardins d’Abelardo Sanchez o alguns carrers del centre de la ciutat.

Per poc no podran dir-nos abraçafanals (Parc Abelardo Sánchez)

Alguns carrers d’Albacete sorprenen pel seu encant.

I per encantat el nostre president, que ha après a fer servir l’opció de blanc i negre del photoshop.

Una altra aventura del Club Patí!!

Vols saber-ne més? Visita el nostre palmarès.

Vols viure les millors experiències amb nosaltres? Posa’t en contacte amb nosaltres i vine a provar-nos GRATIS!