Barcelona torna amb 3 plates de la prova d’ultrafons 24h Rollertour – Crònica i presentació d’equips

Les 24hRollertour és una competició d’ultrafons que es celebra anualment des de fa 9 anys al circuit de motociclisme de Calafat. El Club Patí hi participa des de la segona edició i sempre partint de la idea de passar-ho bé i gaudir d’una prova de patinatge diferent on, inclòs en la categoria solo, prima el treball en equip per sobre de les decisions individuals.

Fotografies: Marien Moreno (instagram, facebook).

Dissenys: Ester Linares i Mateu Capell

El passat cap de setmana del 21 i 22 de juliol vam presentar a les 24h un total de 18 patinadors dividits en el següent: un equip d’iniciació de 8 components mixtes, un equip de lleure de 6 components mixtes i a les 12h un equip competitiu de 4 components masculins.

Els Equips

Vam enganyar els Catacrickers dient-los que anavem a la platja. Tot i això, l’equip de cracks va demostrar una grandíssima fortalesa mental i física per acabar segons de la categoria 4 mixte i quarts de la general d’equips de 12h amb un total de 351km recorreguts.

L’equip The Pepis comptava amb components que s’han iniciat al patinatge de velocitat durant el 2018 al monestir shaolin de Willy Brandt. Malgrat la pluja, va aconseguir mantenir el nivell i remuntar del 17è al 7è lloc de la general de 24h, quedant segons de la categoria de 8 mixtes, fent un total de 555km.

L’equip Chicken Roller Beer, amb components experimentats del Club que venien a menjar síndria i compartir una bona estona al circuit, va quedar segon de la seva categoria amb un total de 490km recorreguts.

Per la seva banda, el nostre presi va fer el paper d’entrenador i assistent durant tota la cursa, vetllant pels tres equips i treballant a primera línia sense descans.

La Cursa

Cada edició de les 24h Rollertour és diferent a les anteriors. Aquest any hi va haver poca participació per la coincidència amb els Campionats d’Espanya sènior, fet que generava dificultats a l’hora de trobar aliats durant la competició. Tanmateix, la soledat al circuit va facilitar estampes tan boniques com aquesta, moments abans de començar a ploure a bots i barrals.

24h donen per molt. Hi ha moments durs que requereixen molta concentració per assegurar que la mecànica del grup funciona com un tot…

…i moments de relax i bon rotllo, ideals per estrènyer els llaços d’amistat entre els membres d’aquesta gran família que és el Club Patí.

Finalment, en els moments de pluja vam poder veure en acció el gran nivell mecànic dels components del Club, que ajudaven a posar i treure rodes en funció de les característiques del terreny, al més pur estil fòrmula 1.

Els Podis

Una altra aventura del Club Patí!

Àlbum complet de fotografies

(Fotos: Marien Moreno instagram, facebook)

T’agradaria viure experiències com aquestes amb nosaltres? T’estem esperant! Posa’t en contacte amb nosaltres per venir a provar-nos sense cap compromís.