Representació Barcelonina a la Berlin Marathon 2017 – Crònica fotogràfica

Hem tornat a portar Barcelona a la millor marató del món: la Berlin Marathon 2017. Un any més, el nostre club ha demostrat amb fets la il·lusió i el compromís amb la promoció esportiva que es fa a la nostra ciutat a través del patinatge. Ni més ni menys que 12 patinadors del Club Patí Barcelona van desplaçar-se a la capital alemanya per demostrar de quina fusta estem fets.

Part de la magnífica representació barcelonina a la Berlin Marathon 2017

Excepte algun cas justificat, l’equip al complet va aconseguir millorar marques personals, destacant la marca del Jaume a 1h14m sortint amb el grup B. Li hem demanat com s’ho va fer i ens ha donat aquest parell de consells:

Les claus de l’èxit són una bona alimentació i mitjons outlet de la secció de tennis.

A més de la cursa, també vam revisar l’estat de la gastronomia fastfood Berlinesa i dels seus llocs més emblemàtics:

Vam visitar el millor Karaoke del barri (la imatge és tan borrosa com el record dels fets).

La Porta de Brandemburg posant orgullosa al darrere dels representants del Club Patí i el nostre amic Fernando Mejía

I moltes d’altres imatges que aniran arribant i que penjarem al nostre facebook i instagram.

Podeu veure els resultats a l’apartat del nostre palmarès o a la web oficial de la cursa.