Barcelona s’imposa al Campionat de Catalunya sènior i l’absoluta dels 10k de Cambrils

El passat dissabte 23 de febrer, es va celebrar el Campionat de Catalunya de Patinatge de Velocitat en Circuit al pàrquing de Bonavista de Tarragona, organitzat pel Club Nàstic de Tarragona i la Federació Catalana de Patinatge.

Barcelona es va proclamar campiona de la categoria reina (sènior) amb el Víctor Martínez, que es va coronar l’or a les quatre proves, mentre que la Laura Esbrí va aconseguir l’or al 15.000m eliminació i el bonze al 10.000m punts. També cal destacar l’or de la Carmen Rollan a Master 50 femení i l’Elias Ferreres a Master 60 masculí, la plata de la Becka Klys a M30 femení i del Carles Lopez i l’Eusebio Gomez a M30 i M50, respectivament. Finalment, el Jose Buyo també va aconseguir el bronze de la categoria M50 masculina.

La cursa màster va ser molt vistosa, sent una de les més nombroses i amb un grup compacte durant bona part de la prova.

El diumenge següent l’equip es va presentar als 10k de Cambrils, on vam repetir resultats en bona part dels seus integrants. La Laura i el Víctor es van imposar a la categoria absoluta, mentre que la Loli Lamarca va ser primera M50, l’Elias Ferreres primer M60, l’Eusebio Gomez primer M50 i el Carles Lopez segon M30. A més, també es van estrenar en competició la Azahara Leiva i el Jordi Valls, fent uns magnífics temps d’arribada.

Els representants de l’equip, destinats a Cambrils.

I tot amanit amb un gran final de festa al nostre restaurant de confiança:

Vols saber-ne més? Posa’t en contacte amb nosaltres i vine a provar-nos sense compromís!