Barcelona s’emporta 6 podis màster i 4 podis sènior femenins del Campionat de Catalunya de Circuit

El passat 22 de setembre es va celebrar a Tarragona la segona fase del Campionat de Catalunya de Circuit, organizada pel Nàstic de Tarragona al magnífic espai del pàrquing de Bonavista. Aquesta jornada incloïa totes les proves excepte la de 100m, que es s’havia pogut celebrar el passat abril, sota l’organització del nostre club.

L’equip del Club Patí desplaçat a Tarragona per defensar els colors de Barcelona al Campionat de Catalunya. Foto: Ester Linares

Del campionat, cal destacar la Núria Yago, que va quedar subcampiona sènior de les quatre proves i de la classificació general. Hem de dir que la Núria és una valenta que es va atrevir a participar a la categoria reina amb tot just dos anys d’experiència en patinatge de velocitat. Aquesta temporada ha demostrat una grandíssima progressió endavant també a la Copa d’Espanya de Maratons, on va primera de la seva categoria i setena de la general.

La Nuria, mostrant una gran fortalesa mental a la prova de 20.000m eliminació. Foto: Ester Linares

A nivell màster, l’Eusebio i la Carmen repeteixen podis per categoria màster 50, tal i com ja ens tenen acostumats, mentre que l’Edgar s’estrena en tercer lloc de les dues proves i de la general amb dues curses molt treballades i una temporada on ha demostrat també una progressió a base de treball i esforç. El Javi, que no es perd mai la cita, va aconseguir un meritori quart lloc després d’una temporada difícil a nivell esportiu.

Edgar i Eusebio, en un dels moments durs del campionat, intentant aguantar el ritme del grup de cap. Foto: Ester Linares

La Carmen, encara en procès de recuperació de lesió, va poder tornar a patinar al Campionat de Catalunya. Foto: Ester Linares

El javi, de tots els participants, el que té la millor excusa per no haver pogut entrenar aquest any. La paternitat. Foto: Ester Linares

T’agradaria provar amb nosaltres? Contacta’ns i vine a veure’ns sense compromís.