Checklist Calafat 2018

INFO CALAFAT

Avisos!!

CAL ARRIBAR A LES 10:55 A CALAFAT, SENSE EXCEPCIÓ. Calen els DNI Originals per fer el Check in i aprofitarem per fer una fotografia de grup.
-El box és compartit!
-Intentar mantenir el box ordenat! RES d’arribar i deixar tot escampat!
-RESPECTAR el material compartit! Hi haurà material que farà servir tothom però que té propietari: CUIDEU-LO! Demaneu permís per fer servir el que és dels demés! No volem ningú ofès!
-Ajudeu al Club a organitzar! A muntar i desmuntar el box, a mantenir-lo NET i ENDREÇAT, a passar informació, etc.

Checklist 24h de Calafat (en vermell: OBLIGATORI)

Per córrer
-Patins.
-Proteccions: CASC, guants, genolleres, colzeres.
-Body del Club Patí Barcelona.
-Llanterna/Frontal pel casc.
-Mitjons (Molts parells! Tants com es pugui! Potser per canviar-los cada vegada que es surt a pista).
-Fotocòpia del DNI + DNI ORIGINAL

Per l’estada

-Cadira o tamboret (o seuràs a TERRA!!!)
-Tovallola.
-Xancles. Cada cop que s’acaba el torn de córrer tindreu una pressa terrible per treure-us els patins! Per a les dutxes són IMPRESCINDIBLES!
-Ja sabeu on dormireu? Podeu dur tenda de campanya, el cotxe, una furgo o en tot cas, sac o llençol, màrfega, … Als boxs està prohibit dormir, però alguns sempre ens saltem aquesta norma, fent-ho amb respecte i bon fer! No anirà la policia a fer fora a ningú, però millor fer el mínim de nosa possible. A més dormir al box és difícil amb el xivarri que hi ha.
-Si podeu, totes les vostres coses senyalitzades de forma visible amb gomets, enganxines, etiquetes o el que sigui. És molt normal extraviar material, millor que  no costi de trobar a l’hora de recollir.

Coses bàsiques
El Club durà aigua i beguda energètica. Hi ha aixetes amb aigua potable. Aconsellable marcar les ampolles amb nom per tal de no fer barreges insalubres (herpes, cagarrines, tifus…). L’aigua desapareix!!!
Es prohibeix consumir begudes energètiques tipus RedBull o similars (la seva ingesta pot provocar marejos, alteracions neuronals, canvis d’humor, reducció de la mida del penis, etc.)
-Barretes energètiques.
-Gels energètics. (Si no els heu provat abans, aneu amb compte perquè poden provocar cagarrines).
– Porteu-vos menjar per anar picant durant tota la cursa. S’aconsella no fer dinars i sopars, sinó anar fent petites ingestes durant les 24h..
– Val la pena portar fruita i intentar de mantenir-la fresca fins diumenge, convidar a un bon tall de síndria als demés sempre està ben vist.

Per cuidar-se:
-Crema solar.
-Vaselina (pels mugrons, …i altres coses)
-Compeed, esparadrap i/o qualsevol crema per prevenir les butllofes i rascades amb els patins.
-Necesser (Sabó, xampú, raspall de dents, etc.)

– Carregador de mòbil.

Per no patir:
-Taps per les orelles i màscara per poder dormir.
-Gorra i ulleres de sol.
-Un paraigües o para-sol per a l’espera a l’hora de recollir els premis (sembla mentida però si no s’hi ha posat remei, els podis es presenten sota els castigadors rajos de Ra)

-Bon rotllet!
-Paciència infinita i comprensió! TOTS estarem cansats, nerviosos, excitats, bruts… Uns abans que altres, deixem les discussions per al dia següent i fem cas als capitans i a l’entrenador.
– Repetim: serem 18 corredors i estarem 24h en moviment, a més d’unes hores més de premiació. Així doncs, us preguem que FEU CAS ALS CAPITANS 🙂

Per viure bé:
-No haver-te apuntat!! 3:D