La Cursa del Raval és femenina al Club Patí – Àlbum de fotos

El passat diumenge 16 de juliol es va celebrar la XXVI Cursa del Raval, la més antiga i una de les poques curses de patinatge de velocitat que s’organitzen a la ciutat de Barcelona, juntament amb la Cursa dels Mistos i algun Campionat de Catalunya. El Club Patí hi va presentar 14 patinadors, que es van acostar a aquesta cursa de caràcter festiu i principalment popular.

La grandíssima família del Club Patí, als bancs de la Rambla del Raval de Barcelona

El primer lloc de l’absoluta femenina federada va ser per la Noelia Martínez, que va resistir amb el grup de cap masculí fins a poques voltes del final, demostrant el seu gran valor com a patinadora i esportista. Per la seva banda, la Núria Yago es va endur l’or en la categoria absoluta femenina popular, amb una escapada fulminant a l’última volta. Finalment, la María José Castaño, que s’estrenava com a patinadora benjamí popular del projecte escola del Club Patí, va aconseguir el segon lloc de la seva categoria.

Les campiones del Club Patí, Noelia Martínez, María José Castaño i Núria Yago, amb el President del Club.

Les campiones Noelia Martínez, Maria José Castaño i Núria Yago, al costat del President del Club Patí.

Per saber els resultats, podeu consultar el nostre palmarès.

Aquí podeu veure l’àlbum complet de fotografies (fotos de la Maika)