Cursa del Raval en femení al Club Patí

El passat diumenge 15 de juliol vam dividir-nos entre dues propostes atractives de patinatge de velocitat: la mítica Cursa del Raval, organitzada per l’Hospitalet PC i l’Associació de Veïns del Raval, i la primera edició de la Marató Ciutat d’Albacete, cinquena jornada de Copa d’Espanya de curses en patins.

Cursa del Raval

Com cada any, el Club Patí Barcelona va fer acte de presència a la Cursa del Raval, que es fa a casa nostra i la qual n’estem orgullosos. Malgrat la lesió, el nostre secretari tampoc hi va faltar.

Les noies màster van tenir un paper protagonista en la modalitat popular, on van sortir molt fortes i van dominar el tren de cap fins al final de cursa.

La Majo, per la seva banda, va fer una grandíssima cursa i sempre amb la millor actitudLes campiones populars del Club Patí, a la Cursa del Raval

A més de les noies, cal destacar el paper de l’Edgar en la categoria absoluta federada. El nostre patinador va demostrar una gran força i va quedar a les portes del podi després d’un avançament impossible dels seus rivals per l’interior de la corda a l’última volta.

Una altra aventura del Club Patí!

Vols saber-ne més? Visita el nostre palmarès.

Vols viure les millors experiències amb nosaltres? Posa’t en contacte amb nosaltres i vine a provar-nos GRATIS!