La Cursa dels Mistos ho peta a Barcelona

La segona edició de la mitja marató en patins de la capital catalana (Cursa dels Mistos), dissenyada i organitzada pel Club Patí Barcelona, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i la Federació Catalana de Patinatge, va aconseguir reunir més de 200 patinadors populars i federats el passat diumenge 19 de març. Això és un augment molt significatiu de participació respecte la primera edició de l’any passat, sobre la qual gairebé hem doblat els assistents i inscrits.

A la prova estrella de 21k i 10k s’hi van presentar 150 patinadors, que van omplir amb tot el seu entusiasme esportiu el petit circuit de la Vall d’Hebron sobre el qual havien de fer 10 o 5 voltes. A la 21k, de tots els favorits, en Víctor Martínez (Castalia Ujibike), en Nil Llop (Club Patín Cobra) i en Rafa Heredia (Club Patín Cobra) es van fer amb els tres primers llocs de la general masculina, respectivament, mentre que l’Ainoa Carreño (Club Patín Cobra), la Teresa Moreno (Club Patín Cobra) i la Laura Esbrí (Castalia Ujibike) van aconseguir la categoria femenina.

A la 10k, només per populars, s’hi van imposar l’Edgar Santamaría (Club Patí Barcelona), en Jonathan Santos (Independent) i en Danny Molina (Roller Can Cuias) en masculí, mentre que en femení van ser la Sheila Juan Franco (Club Patí Barcelona), la Noelia Lumbreras (Roller Can Cuias) i la Xènia Casanova (Roller Can Cuias).

Després del sorteig de premis aportats per ROEX, Nexus Skateshop i Inèrcia, aquest any, amb la col·laboració del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona i el projecte “WRG2019: Patinatge de velocitat” també hem pogut celebrar una cursa infantil de 5k, que va reunir els altres 50 assistents d’edats compreses entre 8 i 13 anys, els quals van gaudir de la gran sensació de participar en una cursa a la capital.

En els pròxims dies seguirem publicant informacions sobre la cursa (també disponibles a facebook i twitter), però no volem deixar passar l’oportunitat d’agrair a tots els implicats en la realització i en la participació d’aquest esdeveniment tot el seu esforç i tot el seu entusiasme. Com a club de patinatge de velocitat referent a la ciutat de Barcelona, estem orgullosos d’encapçalar el moviment d’avenç i de trenca de gel cap a una Barcelona més esportiva i més amable amb els patins i les curses de patinatge. El disseny i la celebració d’aquesta cursa, després d’anys de feina compromesa, és només un dels passos a fer per arribar a aconseguir aquests objectius. Seguirem endavant!!!

Classificacions i fotografies dels podis.

Fotografies de l’ambient

Fotografies de la Mitja Cerilla (5k)

Fotografies de la 10k i 21k