Els dimarts de Juliol 2018: inicia’t a la velocitat a Barcelona!

Ja t’aguantes sobre els patins? Vols definir una bona tècnica, millorar la condició física, posar-te en forma, preparar-te per rutes llargues, viatjar, formar equip…? Vine a provar amb el club referent de la ciutat!

Durant el mes de juliol tindrem portes obertes els dimarts de 19:30 a 21:30. Aprendràs des de zero la tècnica de velocitat i treballaràs la teva condició física per estar en forma a l’estiu. Si en tens ganes, també t’ajudarem a planificar-te una ruta o competició perquè provis les teves noves habilitats.

Pots trobar el mapa i més informació aquí.

PREGUNTES FREQÜENTS (FAQ):

– No em va bé l’horari, puc apuntar-me un altre dia de la setmana?

Sí, tens la possibilitat d’incorporar-te a l’equip els dilluns, dimecres i dijous a la mateixa hora, però ja no son sessions obertes. T’adaptarem la sessió perquè la puguis seguir sense inconvenients.

– Quant em costarà la broma?

Els dimarts de juliol són gratuïts i sense compromís per part teva.

Per la resta de dies, si hi tens interés, pots consultar les quotes socials aquí.

– Quin material necessito?

Necessites els teus patins habituals i les teves proteccions habituals, a més d’un casc. No és necessari comprar patins específics de velocitat.

– Com m’apunto?

Respon a aquest formulari.

Et demanem que no vinguis sense avisar, perquè hem de preparar les sessions!

– Tinc més preguntes o dubtes

Fes la teva consulta per whatsapp o correu electrònic fent click aquí.