El 14 d’abril tenim una cita amb el Campionat de Catalunya de circuit

La Federació Catalana de Patinatge ens ha concedit l’organització del Campionat de Catalunya de Patinatge de Velocitat en modalitat de circuit d’enguany, amb la col·laboració de l’Institut Barcelona Esports, el Consell Català de l’Esport i el Centre Internacinal de Congressos de Barcelona. Tot just estem engegant màquines per dur a bon port un nou esdeveniment de promoció d’aquest grandíssim esport a la ciutat d’on som el club de referència.

El pròxim 14 d’abril us esperem a tots a la nostra seu esportiva des de 2011: la plaça de Willy Brandt de Barcelona.

El campionat ocuparà tota la jornada de dissabte i tindrem oportunitat de veure en acció des de les estrelles més prominents del patinatge català fins a les promeses més joves de casa nostra. Estem segurs que tant els patinadors com els familiars i públic assistent gaudiran d’una jornada emocionant i esportiva sobre rodes.

A diferència d’altres esports, en aquesta modalitat les competicions dels més petits també poden ser espectaculars (Fotografia de 2014)

Durant el mes de març actualitzarem aquesta pàgina amb més informacions d’interès per a tothom. Si no us voleu perdre res, passeu-vos per l’esdeveniment de facebook i, si us agrada com treballem, no oblideu de fer-nos like!

Tens algun dubte? Contacta’ns.