Barcelona estrena la seva marató de patinatge amb un èxit rotund de participació

Al voltant de 350 patinadors de 15 nacionalitats diferents es van acostar al Polígon Industrial de la Zona Franca aquest diumenge. L’objectiu comú: participar en una de les quatre proves de la primera edició de la Barcelona Roller Marathon. La prova més llarga, que també era puntuable per la Copa d’Espanya de Patinatge, va acollir patinadors internacionals d’alt nivell. Els guanyadors van ser els de casa: la Laura Esbrí per la categoría femenina i el Víctor Blanch per la masculina, ambdós patinadors del Club Patí Barcelona.

La sortida combinada de 42km i 24km va iniciar una jornada magnífica en un circuit nou i espectacular a la capital catalana. (foto: Robert Marquardt)

Els assistents a la prova van poder gaudir d’una cursa molt treballada a nivell tècnic, amb unes característiques que la fan ràpida, segura i perfecta per a tots els nivells. Tant va ser així, que tant l’organització com l’espai escollit van ser objecte d’elogi constant entre els patinadors, tant locals com internacionals.

Rectes llargues, carrils amples, bon asfalt i una organització jove, professional i compromesa, van ser els ingredients principals per assegurar una prova a l’alçada de Barcelona.
(foto: Robert Marquardt)

Des de l’organització volem agrair el suport a totes les entitats que han fet possible aquesta prova, especialment a l’Institut Barcelona Esports i el
Consorci de la Zona Franca, així com també la Federació Catalana i la Federación Española i el Consejo Superior de Deportes, com a avaladors de la 2ª Copa d’Espanya de Patinatge.

No et perdis res!

(foto: Robert Marquardt)

Vols estar a l’última, veure les fotografies i consultar les classificacions de la prova? Segueix-nos a Facebook i Instagram i pren atenció a les notícies que anirem penjant durant aquesta setmana!