Excel·lent actuació de l’equip de Copa a la II Marató Internacional d’Elx

El passat dissabte 28 d’abril el nostre equip va disputar la segona jornada de la Copa d’Espanya de maratons de patinatge a Elx, aconseguint uns temps magnífics que ens van portar al primer lloc de la categoria sènior femení (Nuria Yago), el primer lloc de la categoria màster 60 masculí (Elias Ferreres) i el segon lloc de la màster 50 femení (Carmen Rollan).

El grup de Copa del Club Patí, preparat per la sortida…

A primera vista la cursa semblava força tècnica i complicada a nivell d’asfalt, però ens vam endur una grata sorpresa quan vam comprovar que el terra del circuit estava completament net (gràcies a l’organització) i que l’asfalt era més que acceptable en la majoria dels trams.

Els nostres valents van treballar conjuntament durant bona part de la cursa, demostrant una gran feina d’equip.

Alguns van acabar millor que d’altres. La Núria va a conseguir el primer lloc de la categoria sènior femenina mentre el nostre entrenador va aconseguir una fascitis plantar deliciosa.

Després de la competició no podia faltar un bon menjar, del qual no en va quedar ni la foto, i les visites de l’entorn. En plena Fira d’Abril, Elx estava ple de gom a gom de gent mudada.

Després d’una cursa no hi ha res millor que sortir de visita i gaudir de l’arquitectura local

Els nostres xandalls esportius donaven més color a uns carrers farcits de valencians amb ganes de festa. Ens vam refugiar en un pub d’ambient irlandès.

Veiem un reflex de diverses sensibilitats i gustos del club, alguns més clàssics, d’altres més atrevits i també un còctel de fuita sense alochol. Però la palma se la van endur l’Elias i la Carmen agafant una màquina del temps per demanar un “bolunga”.

Cal dir que el viatge a Elx és un esforç important pel nostre club atès que són moltes hores de viatge. Per sort, ho fem sempre amb la millor companyia i aprofitant els espais morts per treballar aspectes fonamentals de la tàctica i l’estratègia.

És un joc complicat que explicarem un altre dia.

A la població de Peñíscola, hi vam trobar platja, banderes pirates i cervesa artesana.

Vols saber la nostra classificació? Visita el Palmarès.

T’agradaria viure aventures amb nosaltres? Contacta’ns i vine a provar gratis de dilluns a dijous!