Federar-se o no federar-se. Aquesta és la qüestió

Federar-se té avantatges. Que no se’t passin per alt.

federar

Contràriament a allò que pensen alguns, federar-se o tenir llicència de federat NO ENS OBLIGA A PARTICIPAR en competicions. Tampoc ens obliga a ser els millors ni a canviar els nostres objectius (passar-ho bé, participar, millorar marca personal, etc). Aquí teniu una explicació perquè us animeu a contractar la llicència a través del nostre Club:

És normal que, motivats per l’inici de la nova temporada, ens animem a buscar calendaris de competicions i planificar el nostre any esportiu sobre rodes. Quan arribem a aquest punt, és possible que comencem a distingir entre competicions segons si cal tenir llicència federativa o no. Sens dubte, amb llicència federativa hi ha moltes més possibilitats de participació en competicions durant tot l’any.

Molt probablement, alguns de vosaltres us pregunteu de què serveix pagar una llicència, a part de tenir accès a les competicions per a federats (que són més i, habitualment, gratuïtes). Aquí teniu unes quantes raons que compartim des del Club Patí Barcelona i que us poden animar a prendre la decisió:

1) Assegurança d’accidents i a tercers en els entrenaments del Club i durant les competicions federades.

2) Ser reconegut com a esportista a nivell oficial. Aquest reconeixement no és només una gratificació personal per contribuir a la causa del nostre esport, sinó que augmenta el nombre de patinadors inclosos en la teva categoria. Això significa que quants més siguem, més se’ns veurà des de les institucions i tindrem més força com a Club i com a modalitat màster.

3) Descompte en la inscripció d’algunes competicions populars.

4) Escollir entre dues modalitats: Patinador federat o patinador popular. Ambdues llicències valen el mateix i gaudeixen dels mateixos avantatges (assegurança, reconeixement, força i visibilitat). Tanmateix, els patinadors populars no poden participar en les competicions per a patinadors federats, malgrat tinguin la llicència.

5) Passar una revisió mèdica. Per tal d’aconseguir la llicència, cal passar una revisió mèdica. Això, lluny de ser un problema, és un avantatge per a tots aquells que us costa anar al metge. Un cop l’any no fa mal!

…i tot això, per 50€ l’any!!

Requisits

1) Ser patinador del Club Patí Barcelona.

2) Passar una revisió mèdica (si ho fem plegats, podem rebaixar el preu).

Les llicències caduquen cada 31 de desembre. Cal renovar-les anualment!

One thought on “Federar-se o no federar-se. Aquesta és la qüestió

1. Pingback: Llicència de patinador federat o patinador popular.Club Patí Barcelona