El Club Patí s’emporta la Lliga Catalana en màsters 30, de la mà de l’Edgar Santamaría

El passat dissabte es va celebrar a Reus l’última jornada de la Lliga Catalana de patinatge de velocitat, organitzada pel Club Patí Fènix a la zona indoor del Pavelló Olímpic. En aquesta quarta jornada es van acabar de decidir els podis de les diferents categories participants, que es calculaven en format d’acumulació de punts per posició en cadascuna de les jornades.

Els dos representants del Club Patí a la final de lliga i el nostre entrenador.

L’Edgar Santamaría fa dues temporades que va decidir fer un canvi a nivell esportiu en patins i es va incorporar a les nostres files. La seva progressió durant aquest temps ha sigut espectacular i és fruit de la constància i de la nostra fórmula de treball amb patinadors màster que no provenen de categories inferiors.

Malgrat el poc temps que fa que s’ha incorporat a la velocitat, l’Edgar és un dels patinadors del Club amb millor progressió a nivell competitiu (Foto: Manuel Colibrí).

La constància i el bon treball van portar l’Edgar a la victòria de la Lliga Catalana de patinatge de velocitat en categoria M30.

Malgrat no tenir cap opció a podi, la Núria Yago també va participar a l’última jornada de lliga en la categoria sènior femenina, mostrant una gran fortalesa mental i fent gala de la valentia que la caracteritza i per la qual s’ha guanyat el respecte de tot l’equip.

La Núria, disputant l’última prova indoor en categoria absoluta femenina (Foto: Manuel Colibrí).

T’agradaria provar amb nosaltres? Contacta’ns i vine sense compromís.