Grup extraescolar de patinatge a Barcelona – Preinscripcions obertes

Obrim nou grup extraescolar de patinatge a Barcelona dirigit a categories inferiors i famílies.

Som el club de patinatge esportiu de referència de la ciutat de Barcelona i un dels més grans de l’estat espanyol pel que fa a la pràctica adulta. Després de gairebé sis anys consolidant la nostra activitat, ha arribat el moment de fer el següent pas i posar tota la nostra experiència i professionalitat per a les categories infantils.

Si ets un nen/nena o noi/noia i t’agradaria patinar amb nosaltres, no dubtis en fer la teva preinscripció a través d’aquest enllaç. Us tindrem informats de les activitats de promoció que farem amb l’objectiu d’obrir un grup en els pròxims mesos. La preinscripció és gratuïta.

Sou una família i voleu gaudir de l’experiència plegats? Envieu-nos un correu o un whatsapp i parlem de les condicions i de les vostres idees i expectatives.

Puja al tren del Club Patí BCN!

PREGUNTES FREQÜENTS (FAQ):

– En què consisteix exactament l’activitat?

Es tracta d’activitats de patinatge dirigides a menors d’edat que es volen desenvolupar en patins. La pràctica s’enfoca principalment al domini de les habilitats bàsiques del patinatge i l’entrenament per competicions de curses a través de: 1) l’obertura d’un grup d’entrenament propi del Club i 2) la celebració d’activitats puntuals a les quals podreu participar per tal de tastar el patinatge amb el nostre acompanyament.

– Quins dies i horaris es farà l’activitat?

Es tracta d’una proposta oberta i extraescolar, de manera que les activitats començarien a la tarda, després de l’escola. Encara no tenim horaris, els posarem en funció de les vostres respostes. La millor manera d’encertar l’horari és omplint el nostre formulari de preinscripció i marcant les hores que us van bé.

– On es fa l’activitat?

Els entrenaments setmanals del Club Patí Barcelona es fan a la Plaça de Willy Brandt de Barcelona.

– És possible fer l’activitat al nostre centre escolar?

Sí, us podeu posar en contacte amb nosaltres per definir els horaris i la forma de treball (imprescindible pati o similar)

– Què implica respondre el qüestionari?

Respondre el formulari no et compromet a res però sí que et demanem que només el responguis si tens interès a venir a entrenar amb nosaltres o a participar de les nostres activitats.

– Quin preu té l’activitat?

Les activitats puntuals de promoció seran, en la major part, gratuïtes. Malgrat que som una entitat sense ànim de lucre, necessitem tenir ingressos per assegurar la nostra estructura i oferir un servei professional. De cara als grups de continuïtat, oferim uns preus molt competitius en comparació a altres propostes esportives que fan altres clubs de la nostra ciutat (atletisme, voleibol, crossfit, etc). Consulta les quotes socials aquí.

– El preu és diferent si veniu al nostre centre?

Cada cas és diferent i l’únic que podem assegurar és que el nostre primer compromís és amb l’esport, el patinatge i l’educació dels infants. No els diners. Poseu-vos en contacte amb nosaltres i us farem una proposta.

– Ara és tard i preferim venir al setembre

Responeu igualment el qüestionari de preinscripció i comenteu el cas. Us tindrem en compte de cara a les activitats que farem abans de l’estiu i per la promoció del curs escolar.

– Quin material necessito?

Necessites els teus patins habituals i les teves proteccions habituals, a més d’un casc. No és necessari comprar patins específics de velocitat.

– Com m’apunto?

Fes la preinscripció a través d’aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu a partir del 18 d’abril. Si tens dubtes o no et funciona el formulari, envia’ns un missatge a través del formulari web o whatsapp.

– Tinc més preguntes o dubtes

Fes la teva consulta per whatsapp o correu electrònic fent click aquí.

– Jo ja soc gran!!

Per adults, la setmana del 24 d’abril obrirem nous grups d’entrenament adult on et podràs incorporar i començar una nova aventura, amb la millor companyia i el millor preu (tenim quotes reduïdes per aturats i col·lectius amb dificultats).

Segueix-nos!! aquí: FacebookTwitterInstagram