Barcelona puja als podis femenins de la Ultraroller

El Club Patí ha tornat a fer-se present a una de les competicions de llarga distància en patins més dures del territori estatal, organitzada pel Club Patí Castalia. Un total de 23 patinadors van disputar a les diverses proves de la Ultraroller en representació de la ciutat de Barcelona.

Els patinadors del Club Patí que van disputar les diverses proves de la Ultraroller el passat 14 d’octubre de 2017 (Foto: Maika).

La nostra campiona Noelia Martínez, va finalitzar la prova de marató en tercer lloc de la general femenina i en primer lloc de la seva categoria (M30), així com la Núria Yago, que va entrar tercera de la general femenina de la 42k. Finalment, la Carmen Rollán va aconseguir el segon lloc de la 42k en categoria M50 despres d’una llarga temporada entrenant de forma progressiva per recuperar el ritme de competició.

La nostra campiona Noelia Martínez, recollint el premi com a tercera de la general de 42k (Foto: Andrés Nuñez).

Carmen Rollán, segona M50 de la 42k (Foto: Andrés Nuñez).

Nuri Yago, tercera de la general de 42k popular (Foto: Andrés Nuñez).

A més de les nostres campiones, també volem fer una menció especial a l’Eusebio Gómez, el Jaume Garcia, l’Elias Ferreres i el Mateu Capell, que van aconseguir completar la distància de 100km, demostrant un gran nivell de sacrifici i resistència.

Els cinc representants del Club a la prova de 100Km, a punt per sortir. (Foto: Andrés Nuñez).

Finalment, cal felicitar a tots els components de l’equip per un cap de setmana d’ambient de patiantge, ple d’anècdotes i moments inoblidables.

Pots veure totes les FOTOS d’Andrés Nuñez aquí.

Fins la pròxima!

Si vols veure els resultats de tot l’equip, visita el nostre Palmarès.