Els podis màster femenins tenen color del Club Patí – Jocs Delta Prat 2017

Aquest any el temps no ens ha acompanyat gaire als Jocs Escolars que organitza, en tres jornades, el Club Patín Delta Prat. Tanmateix, la pluja va acabar respectant les finals d’aquest passat diumenge a la pista del CEM Estruch.

Durant la jornada, vam poder gaudir de competicions molt intenses que fan pensar que el futur i el creixement del patinatge de velocitat a Catalunya estarà assegurat, i amb molt bona salut gràcies, principalment, a l’acció dels clubs referents que seguim lluitant contra marea per fer més visible aquest esport tan bonic. Però no canviem de tema, aquests són els resultats:

Pel que fa a nosaltres, donem per encetada la temporada i ens emplacem al pròxim cap de setmana a Reus, on tindrà lloc el Campionat de Catalunya de Circuit.