Jocs Escolars, una magnífica opció per començar l’any.

Els Jocs Escolars com a porta d’entrada a les competicions de patinatge de velocitat

Els jocs escolars són competicions en format de lliga de poques jornades on hi són convidats tots els patinadors que hi desitgin participar.

Imatge00029

Són campionats d’exhibició, on no s’espera mostrar un gran rendiment esportiu sinó promocionar el nostre esport i començar la temporada amb bon peu. Per tant, és una activitat molt recomanada a tots aquells patinadors que teniu ganes de començar a competir i també aquells veterans que teniu ganes de passar una bona estona i compartir moments amb els vostres companys.

Imatge00031

La inscripció és gratuïta i no és obligatori assistir a totes les jornades.

Tanmateix, és important que assumiu el compromís d’assistir-hi si us hi apunteu, atès que a nivell organitzatiu hi poden haver problemes si un dia no apareix ningú d’una categoria.

Recordeu que tant si hi aneu com a populars com si hi aneu com a federats, heu de portar l’equipació oficial del nostre Club.

Jocs escolars Club Patín Delta Prat

Patinadors del Club AQUÍ