Dos podis per l’equip femení de Barcelona als Jocs Escolars del Prat

El passat diumenge 10 de febrer es va celebrar la tercera jornada dels Jocs Escolars del Prat de Llobregat, organitzats pel Club Patín Delta Prat.

Els representants del Club Patí Barcelona en categories de promoció i màster federat, a la final dels Jocs Escolars del Prat.

Part de l’equip femení del Club Patí Barcelona, a la final de promoció D.

La Majo Martínez i la Marseil Alissa van ser plata i bronze a la categoria de promoció D i promoció E, respectivament. La resta de l’equip femení, composat per la Maria Vidal, la Loli Lamarca i l’Ester Linares va poder comprovar per primera vegada les sensacions d’una competició en pista de velocitat.

Marseil Alissa i Majo Martínez, les campiones barcelonines als Jocs Escolars del Delta.

Per la seva banda, el Javi Domene va donar-ho tot a la cursa màster, quedant sisè de la general i demostrant que la paternitat no és impediment per seguir cuidant-se i entrenant per competir al millor nivell.