El Club Patí posa Barcelona als podis de la Invernal de Motorland

El passat diumenge 21 de gener es va iniciar la temporada amb una competició solidària que és un clàssic al calendari nacional: La Invernal de Motorland, que es celebra al mític circuit de motos d’Alcañiz on els protagonistes són el desnivell i el vent, que aquest any tampoc va decebre amb ràfagues de fins a 57km/h contra pujada.

L’equip del Club Patí Barcelona, al mític circuit de Motorland (Alcañiz)

El nostre club ha participat a aquesta competició des de la seva segona edició, sempre amb bons resultats i gairebé sempre amb algun podi, que pots repassar al nostre extens palmarès. Tanmateix, el nostre objectiu rarament són els podis, sinó gaudir i promocionar aquest esport que estimem amb tot el cor.

Durant les primeres voltes, el nostre DUO es va escapar amb el grup de cap, mostrant una gran fortalesa física i tàctica. Detall del Jaume García ben situat darrere el grup (FOTO: José María Espallargas).

Un cop van passar les hores, l’equip DUO va seguir en solitari, demostant també la seva fortalesa mental. Detall del Carles Bial doblant patinadors abans de la gran baixada del circuit (FOTO: José María Espallargas).

Detall dels nostres solos campions en plena pujada infernal. La Núria va seguir en tot moment les indicacions del nostre trainer, que va aguantar al capdavant del grup durant les quatre hores de durada de la competició (FOTO: José María Espallargas).

Detall de l’entrada al tirabuixó de Motorland, una doble corba en baixada pronunciada i molt tècnica. El Jose, que també va fer solo amb l’Edgar i la Carmen, entrant a ganivet en primer pla (FOTO: José María Espallargas).

Aquest any hem aconseguit pujar al podi de les categories de duo i de solo masculí i femení amb unes grandíssimes marques que situen l’equip de la capital catalana entre els millors que es van presentar al circuit.

La nostra sènior Núria Yago va quedar segona, a una volta de la primera classificada, en categoria SOLO femení.

El nostre entrenador, que va acompanyar la Núria durant tota la cursa, va aconseguir el tercer lloc de la SOLO masculina, a només una volta del segon (Fotografia de RollerBlade Espanya).

Els nostres DUO, en Carles i en Jaume, van aconseguir el tercer lloc, també molt disputat amb els segons, que es van desmarcar d’una sola volta del nostre equip (Fotografia d’Inline Madrid).

Els guanyadors del Club Patí, posant amb els trofeus aconseguits després d’una prova duríssima.

T’agradaria provar? Fem sessions gratuïtes fins el 31 de gener! No t’ho perdis.