Marató de Madrid 2018 – Crònica

Madrid és un exemple claríssim de capital que reconeix la importància de les curses populars en patins. En els últims cinc anys, la seva marató internacional ha anat millorant el seu circuit fins a arribar a la proposta actual, al bell mig del Paso de la Castellana. La cinquena edició d’aquesta cursa es va celebrar el passat diumenge 24 de juny a les 9 del matí, amb una participació rècord de més de 500 persones.

L’Elias i el Jordi es van avançar a recollir els dorsals i la bossa del corredor. L’organització un 10.

El Club Patí Barcelona no falta mai a la cita. Malgrat la mitologia popular, als barcelonins ens encanta la ciutat de Madrid. Cal dir que, a més, també admirem la seva capacitat per apostar per la professionalització de la formació i de les curses en patinatge, molt per davant del camí que també estem fent a casa nostra.

Cada any, un tram de 5km del Paseo de la Castellana queda tallat durant unes hores per tal de celebrar-hi la Marató Internacional de Patinatge de Madrid, gairebé a tocar de l’estàtua de la Cibeles.

La Cursa

Els representants del nostre club, vinguts de Barcelona a representar la capital catalana.

Amb un temps i temperatura inmillorables, la nostra delegació formada per 10 representants de la ciutat de Barcelona, va poder gaudir d’una cursa que sembla fàcil però té el seu encant a nivell tàctic i una pujada eterna que posa cadascú al seu lloc.

La rotonda de meta era un espai idoni per atacar abans de la pujada, a part d’un spot magnífic per fer posturetes pel fotògraf (Fotos: Boothsport.es)

Madrid

Les tapes del Tigre del Norte són abundants i van formar part de la nostra dieta durant els dies de concentració.

Tot i que res és comparable a la Coca de Sant Joan que ens van portar la Maika, l’Elias i el Jordi des de Barcelona

Això sí, la calor, la marató i l’oferta cultural de Madid van generar un fort impacte sobre alguns de nosaltres, que cercàvem l’ombra i una cadira com si fos or.

Lesió del nostre secretari

Per desgràcia, el nostre secretari incombustible, l’Elias Ferreres, va patir una caiguda al topar amb un patinador que havia caigut  i estarà uns mesos de baixa de la competició. Volem aprofitar des d’aquí per felicitar-lo per l’energia, el bon rotllo i la grandíssima força que sempre ens transmet a tots. Elias, t’esperem de tornada ben aviat!!!

El nostre secretari, recolzat per tot l’equip abans de començar la Marató Internacional de Madrid.