El Club Patí s’emporta 5 medalles a Marina d’Or

El passat diumenge 12 de març, 24 patinadors del Club Patí Barcelona ens vam presentar a Marina d’Or per segon any consecutiu per tal de disputar les diferents distàncies que ens ofereix la Roller Maratón Internacional Marina d’Or, organitzada de manera excel·lent pels nostres amics del Club Patí Castalia.

L’equip del Club Patí, abans d’iniciar l’escalfament per la cursa.

La jornada de la Marató Marina d’Or va ser espectacular i vam poder gaudir d’un gran dia, d’un gran ambient i d’una gran cursa, de la qual en vam poder treure cinc podis.

Els campions del Club, amb l’entrenador, després d’una gran jornada de patinatge.

Els altres guanyadors després del gran trofeu gastronòmic…!!

Si voleu conèixer els nostres resultats, podeu revisar l’apartat de palmarès.

Us deixem les fotografies de la cursa que van fer l’Edgar i la Maika (Club Patí BCN) i les fotos dels membres del nostre club que ens van fer l’Asier Arco i la Rocío Saborido en el següent enllaç:

Àlbum