El Club Patí BCN s’emporta tres medalles de la IV Maratón Internacional de patinaje de Madrid

El passat diumenge 11 de juny es va celebrar a Madrid la quarta edició de la seva Marató Internacional (Maratón internacional de patinaje de Madrid), que també comptava com a Campionat d’Espanya d’aquesta modalitat. Per segon any consecutiu la cursa es va dur a terme al Paseo de la Castellana, on es preveia l’assistència de 4.000 patinadors (finalment hi van assistir al voltant de 1.000). El Club Patí Barcelona hi va presentar 18 corredors en total.

La delegació del Club Patí Barcelona a la quarta edició de la Maratón Internacional de Patinaje de Madrid

Els nostres representants van endur-se dues de les tres medalles catalanes del campionat d’Espanya (la tercera va ser per l’Ester Margalef del Nàstic de Tarragona): per la seva banda, la Noelia va lluitar fins l’últim moment pel primer lloc de cursa contra les seves rivals, que corrien en equip i ho van posar molt difícil als últims metres. Després d’una arribada a meta molt intensa, la nostra competidora va aconseguir la plata del campionat d’Espanya Màster 30. Cal dir que també va aconseguir el bronze de la general femenina del trofeu de IV Marató de Madrid, dotada amb premi econòmic.

Noelia Martínez posant al podi de màster 30 amb Berezi Martínez (Pilar Marianistas) i Maria José Izquierdo (PatineaSchool). (Fotografia: RFEP)

Malgrat el bon temps i l’empenta de l’Elias Ferreres, el nostre secretari es va veure superat per la força del seu rival Manuel Cuesta (BasRoller) i va entrar en un molt meritori segon lloc del Campionat d’Espanya Màster 60.

Manuel Cuesta (BasRoller) i Elias Ferreres (Club Patí BCN) al podi de màster 60 del Campionat d’Espanya de Marató.

Cal destacar, també, el grandíssim paper del Carles Bial i l’Eusebio Gómez que van treballar molt la seva posició acabant amb un dels grups capdavanters de cursa.

El Carles Bial, que es va reestrenar en distància de marató després de molts anys a l’ombra i va fer un temps magnífic.

L’Eusebio Gómez, un exemple d’esforç i d’actitud per tothom qui el coneix.

Fotos de la cursa

Fotos de l’ambient

Finalment, agraïm la paciència del nostre entrenador i president d’aguantar-nos durant tres dies de viatge, on vam poder gaudir de la capital d’Espanya i el seu entorn, a costa de la seva salut mental. En podeu veure un resum fotogràfic aquí:

Fotos del viatge del Club

Fotografies d’Ester Azañón i Maika Arellano.