Maratón Martín Fiz 2016 – Crónica i Vídeo de la cursa

La Maratón Martín Fiz 2016 és un classic pels patinadors del Club Patí. És una de les competicions que donen més sentit i expliquen millor allò que fem: treballar per la nostra salut, millorar la tècnica i la tàctica sobre patins i gaudir de viatges i de la companyia de gent amant de l’esport. Les medalles i els premis són circumstancials, mentre que l’experiència de viure és quelcom molt més profund i difícil d’aconseguir.

A la Martin Fiz hi teníem poc a pelar, i més encara plovent, però vam aconseguir el nostre objectiu: gaudir una vegada més d’una marató que recorre els carrers d’una ciutat com Vitòria, envoltats de patinadors d’arreu de la península. I el viatge, que tot seguit us resumim en forma de crònica fotogràfica (crònica elaborada per: Cesc Van Campen):

El comboi de cotxes del Club Patí

Tres apartaments de luxe, eurovisió i pizza d’estar per casa

El matí de la cursa. Nervis, núvols… i pluja!

La cursa. Un infern humit i caigudes per donar i per vendre.

Els records de la batalla.

Tornada contemplativa, passejant la dopamina.

Si vols conèixer els nostres resultats, visita l’apartat de Palmarès.