El Club Patí intervé a la IV Mitja del Prat – Crònica i àlbum de fotos

Malgrat l’èxit del qual gaudeix a nivell internacional, el patinatge és un esport que encara desperta recels i reserves quan es parla de curses a casa nostra. Això no obstant, el passat diumenge 6 de novembre vam demostrar que el patinatge pot ser una activitat segura i molt vistosa i que pot conviure amb altres modalitats a través dels avituallaments en patins.

club8

El Club Patí Barcelona sempre diu que sí! Ens encanta ajudar i participar en esdeveniments esportius i en la promoció d’una vida saludable en tots els sentits.

club1

Preliminars de la cursa de la Mitja del Prat. Els patinadors del Club Patí acostant-se al km.05 amb les motxilles plenes.

Quan els organitzadors de La IV Mitja del Prat ens van proposar de participar com a voluntaris per repartir aigua i gels energètics durant la cursa, no ens ho vam pensar dues vegades. I tant que hi aniríem. La proposta, que partia del nostre rival i amic Álvaro Plaza, tenia dos objectius: per una banda, assegurar avituallaments de proximitat durant la cursa. Per altra banda, introduir el patinatge com un element natural que, com les sabatilles i les bicicletes, pot tenir diversos papers en les curses esportives.

El patinatge permet donar una gran mobilitat als avituallaments.

...i assegurar que tots els trams queden coberts.

…i assegurar que tots els trams queden coberts.

És una modalitat segura i simpàtica.

...que acosta l'organització als competidors.

…que acosta l’organització als competidors.

Volem agrair a tots els corredors que ens van donar tant bon feedback durant la cursa. El plaer va ser nostre.

img_4234

Algunes de les opinions positives que ha suscitat la intervenció dels patinadors del Club Patí com a avituallament mòbil de la cursa.

Recordeu que ens podeu seguir a facebook, twitter i instagram.

club7

Moltes gràcies a l’organització per comptar amb nosaltres i a tots els corredors pels vostres ànims i paraules d’apreci!

club9

Us esperem a la pròxima!

El Cesc Van Campen va aprofitar per fer algunes fotografies i animar l’ambient com només ell sap fer. Tanmateix, heu de saber que segurament no hi sortireu tots perquè són del tram que teníem assignat per fer els avituallaments (1:40-2:00). Us demanem disculpes si no us hi trobeu!

1) Àlbum amb totes les fotografies.

2) Àlbum de fotografies només de l’organització dels Patinadors.