Patinatge de velocitat a l’escola!

El nostre Club torna a demostrar que quan es tracta de treballar per la ciutat de Barcelona i pel nostre esport nosaltres som els primers a posar-nos al peu del canó. I ho fem amb totes les ganes i amb tota la il·lusió que conservem des del primer dia. Com a club de referència de patinatge de velocitat a la capital catalana, hem tornat a dir que sí a una proposta excitant: ensenyar a professors d’Educació Física la nostra modalitat i donar-los eines per treballar-la a l’escola.

cvidcstw8aa_03e-jpg-large

El Club Patí Barcelona va portar el patinatge de velocitat a l’INEFC (Universitat de Barcelona).

Així doncs, el 18 i 24 d’octubre de 2016 vam presentar una Unitat Didàctica de promoció del patinatge de velocitat a l’escola per a professors d’Educació Física a l’INEFC de Barcelona. El Dr. Mateu Capell, president i entrenador del nostre club, va elaborar i conduir aquesta proposta de formació, organitzada per l’Ajuntament de Barcelona i el Consell de l’Esport Escolar de Barcelona en col·laboració amb la Federació Catalana de Patinatge i el Club Patí Barcelona.

img_8487-570x321

L’oferta esportiva escolar d’enguany inclou la promoció d’esports relacionats amb esdeveniments esportius de ciutat com els World Roller Games Barcelona 2019.

Les dues jornades, que van combinar aspectes teòrics i aspectes pràctics de l’ensenyament del patinatge de velocitat, van ser molt ben rebudes pel voltant d’una vintena de professors en actiu, que van descobrir aquesta modalitat esportiva i van tenir l’oportunitat de treballar-ne aspectes didàctics i d’aprenentatge motriu.

fotografies de Clara Barrio (Looky Produccions).