Portes obertes de patinatge del 4 al 15 de setembre

Surt de la teva zona de confort i vine a provar una proposta esportiva en patins, diferent i única, acompanyada de professionals esportius que combinen la passió per l’esport amb dècades d’experiència i la formació més completa en el sector.

Ens apassiona el que fem i ens adaptem al teu nivell, sigui quin sigui

Aquest setembre al Club Patí estem de portes obertes. Vine a rodar amb nosaltres sense cap compromís del 4 al 15 de setembre.Només ens has d’avisar el dia abans per whatsapp (688941912) o a través del formulari de contacte.

A les portes obertes rodarem plegats i podràs conèixer el nostre sistema d’entrenament sense compromís

Els horaris provisionals són de dilluns a dijous, de 19:30h a 21:30h, i els dissabtes de 9:30 a 11:30. Per conèixer on entrenem, posa’t en contacte amb nosaltres.

T’esperem!!!

A la nostra família ens uneix la passió per l’esport i l’amor pel patinatge