Presentació Barcelona Roller Marathon

La Barcelona Roller Marathon és una cursa de patinatge feta per patinadors per a patinadors. Es divideix en quatre distàncies (42km, 21km, 10km i 5km infantil) per a tots els nivells de patinatge que ja saben avançar, girar i frenar amb seguretat.

2019 – NOU CIRCUIT!!!

En aquesta quarta edició hem aconseguit fer un canvi de circuit. El 2019 tenim més del doble de distància (4,5km), tres carrils per sentit, corbes amples, asfalt llis i zero desnivell. Si saps patinar, no pots deixar passar aquest repte 🙂

Organitzadors

La “Barcelona Roller Marathon”és una cursa de patinatge per a tots els nivells, impulsada, dissenyada i organitzada pel Club Patí Barcelona, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, del Consorci de la Zona Franca i la Federació Catalana de Patinatge.

Ajuntament de Barcelona
El Consorci de la Zona Franca
Federació Catalana de Patinatge

Copa d’Espanya

La Barcelona Roller Marathon forma part de la 2ª Copa d’Espanya de Patinatge amparada per la Real Federación Española de Patinaje, que compta amb el suport del Consejo Superior de Deportes.

Real Federación Española de Patinaje
Consejo Superior de Deportes
Copa de España de Patinaje

Agraïments

Volem agrair a totes les empreses de la zona la seva bona disposició a cedir-nos un espai magnífic per patinar. Especialment a SEAT i Nissan, així com també la resta d’institucions públiques que ens han facilitat l’accés a un espai idoni per dur a terme aquesta cursa: TMB, GUB, Bombers de Barcelona i Port de Barcelona.

No et perdis res!

Segueix-nos a la nostra pàgina de facebook i de l’esdevenimenttwitter i instagram(@clubpatibcn #bcnrollermarathon)

<Tornar a l’índex