El Club Patí

Visita el nostre Facebook per estar al corrent de les últimes novetats del Club.

Som un club sense ànim de lucre, constituït legalment l’any 2012. La nostra missió és fomentar la pràctica del patinatge des d’una vessant esportiva. Sense oblidar el caràcter social del nostre esport, proposem entrenaments per a tots els nivells de patinatge que porten l’element esportiu imprès en el seu ADN. Tant si t’agrada competir com si vols millorar la teva condició física o la teva tècnica, no ho dubtis: el nostre club és el teu club.

IMG_0612

Som un Club esportiu català, ancorat a l’àmbit urbà i metropolità de Barcelona. Actuem a peu de carrer i som referents en el nostre àmbit. Identifiquem la nostra activitat dins d’un sistema esportiu obert i fragmentat, en contínua transformació, on les identitats i expressions esportives són múltiples i els equipaments clàssics de l’esport modern perden protagonisme davant dels usos esportius d’espais públics, tant urbans com naturals.

entrenaments2

A nivell institucional, pretenem donar resposta a dues necessitats patents: la primera, cobrir un buit de pràctica esportiva del patinatge de velocitat i de curses a la ciutat de Barcelona a través de la participació, el disseny i la prestació de serveis d’entrenament i esdeveniments de promoció esportiva federada i popular d’aquesta modalitat. La segona, representar la ciutat de Barcelona i la identitat nacional catalana en competicions nacionals i internacionals de patinatge de velocitat i de curses, tant a nivell federat com a nivell de promoció (popular).

cropped-quisom2.jpgMalgrat el caràcter federat del nostre Club, l’activitat del Club gira al voltant de la utilització del patinatge esportiu com a mitjà de millora de la salut i la qualitat de vida dels nostres patinadors.

CPB_vitoria 2014_46

anar a Apartat de Palmarès (medalles, podis i participacions en competicions)
anar a La història del nostre Club (els nostres orígens)
anar a Objectius, valors i principis