Primavera 2017 – Nou grup obert de patinatge esportiu a BCN

T’agrada o t’agradaria patinar? Estàs o t’agradaria estar en forma? Tens ganes de viure grans experiències al costat d’una gran família? Vols arribar en forma a l’agost?

Estàs al lloc adequat.

Uneix-te al club de patinatge esportiu de referència de la ciutat de Barcelona i un dels més grans de l’estat espanyol pel que fa a la pràctica adulta.

Oferim la nostra experiència i formació professional a totes aquelles persones interessades en viure una nova manera d’enfocar el patinatge: entrenament, salut, viatges de cap de setmana i experiència d’equip/familiar.

La setmana del 24 d’abril obrirem nous grups d’entrenament on et podràs incorporar i començar una nova aventura, amb la millor companyia i el millor preu (tenim quotes reduïdes per aturats i col·lectius amb dificultats).

Respon al nostre qüestionari i reserva la teva plaça (tràmit gratuït i sense compromís), que utilitzarem per millorar l’horari d’activitats.

Puja al tren del Club Patí BCN!

PREGUNTES FREQÜENTS (FAQ):

– Quins dies i horaris es farà l’activitat?

En principi tenim els grups oberts de dilluns a dijous de 19:30 a 21:30. Tanmateix, valorarem obrir-ne de nous més d’hora o més tard en funció de la vostra demanda, que podeu fer a través del formulari de preinscripció (és gratuït i no et compromet). Els dissabtes al matí anem canviant d’ubicació.

– On es fa l’activitat?

Els entenaments setmanals del Club Patí Barcelona es fan a la Plaça de Willy Brandt de Barcelona.

– Què implica respondre el qüestionari?

Respondre el formulari no et compromet a res però sí que et demanem que només el responguis si tens interès a venir a entrenar amb nosaltres.

– Quant em costarà la broma?

Malgrat que som una entitat sense ànim de lucre, necessitem tenir ingressos per assegurar la nostra estructura i oferir un servei professional. Oferim uns preus molt competitius en comparació a altres propostes esportives que fan altres clubs de la nostra ciutat (atletisme, voleibol, crossfit, etc). Consulta les quotes socials aquí.

– Quin material necessito?

Necessites els teus patins habituals i les teves proteccions habituals, a més d’un casc. No és necessari comprar patins específics de velocitat.

– Com m’apunto?

Fes la preinscripció a través d’aquest formulari. Ens posarem en contacte amb tu a partir del 18 d’abril. Si tens dubtes o no et funciona el formulari, envia’ns un missatge a través del formulari web o whatsapp.

– Tinc més preguntes o dubtes

Fes la teva consulta per whatsapp o correu electrònic fent click aquí.

Segueix-nos!! aquí: FacebookTwitterInstagram