Pujem al podi del Mulla’t i Corre, un any més!

El Mulla’t i Corre és una de les poques competicions populars en patins que es fan a Catalunya, i també una de les que aguanta el pas del temps malgrat els alts i baixos del nostre esport. El nostre club sempre hi ha estat present i l’ha recolzat, intentant participar-hi amb el màxim nombre de patinadors possible. Aquest any, malgrat que coincidia amb la segona jornada de Copa a Elx, vam fer acte de presència al Circuit de Catalunya amb part del nostre equip.

L’Eusebio, un dels nostres cracks, va aconseguir escapar-se amb el grup capdavanter, per jugar-se la cursa a l’esprint final sobre terra mullat.

Malgrat la pluja, la majoria dels nostres patinadors van sortir a gaudir d’un circuit dur però mític com el de Montmeló.

Aquest any hi havia la possibilitat de fer cursa combinada, i els nostres valents no s’ho van voler perdre. Impressiona el nivell, tenint en compte que venien de donar-ho tot a la cursa en patins, on l’Edgar va quedar cinquè de la general i la Marta cinquena noia.

I per acabar, un dinar asceta: un tovalló i un panet de viena.

T’agradaria viure aventures com aquesta amb nosaltres? Contacta’ns i vine a probar-nos gratis i sense compromís de dilluns a dijous!