3 Podis Barcelonins a la 1ª Jornada de la Copa d’Espanya de Maratons

El passat diumenge 8 d’abril vam fer acte de presència a la Maratón de Patinaje Rio Tajo, organitzada per Talavera Patina, que va donar el tret de sortida a la Copa d’Espanya de Patinatge (maratons i mitges maratons), organitzada per Chiptiempo i amb el suport de la Real Federación Española de Patinaje.

Els representants de la ciutat de Barcelona, preparats per defensar els colors del Club a la primera jornada de Copa (foto: Maika Arellano).

De totes les proves que tenim al calendari de Copa, Talavera és una de les més llunyanes però també una de les que ens feia més il·lusió participar, especialment per les ganes i l’esforç que hi posen els organitzadors.

Més de 8h de viatge en cotxe donen per molt, sempre i quant no portis un sistema d’hivernació com el Joan.

En paraules dels nostres patinadors, la cursa va ser dura per la pujada i el vent en contra, a més d’una baixada amb rotonda complicada, però un recorregut molt bonic i amb encant, que fan ganes de repetir!

A nivell de cursa, la Núria i la Carmen van aguantar soles gairebé tota la cursa, aconseguint el segon lloc sènior i màster 50, respectivament (Fotos: Alberto Erre – Baltasar77.com).

Pel que fa al nostre equip masculí, el grup va ser comptacte i van entrar junts a meta, aconseguint el primer lloc de la màster 60 per l’Elias (Foto: Alberto Erre – Baltasar77.com).

…i amb aquest bon ritme de cursa anem escurçant el temps per celebrar la tercera edició de la Cursa dels Mistos a Barcelona. Us hi esperem a tots!