World Inline Cup WIC Oropesa – Una nova aventura del Club Patí!

El passat dissabte 17 de març es va celebrar a Oropesa la primera jornada de la World Inline Cup 2018, un dels esdeveniments més importants del món pel que fa a curses de patinatge de velocitat sobre rodes. Cal felicitar el Club Patí Castalia, que ha aconseguit superar-se, una vegada més, portant a casa una competició de referència com aquesta.

Els representants de la ciutat de Barcelona, acompanyats del nostre entrenador (Foto de Mayka Arellano)

Cal dir que el nostre Club tenia marcada aquesta competició al calendari com a imprescindible i, finalment, hi vam presentar 17 patinadors de tots els nivells en les categories de marató i mitja marató, alguns dels quals no van sortir a rodar a causa de la pluja (o per lesió, com el cas del nostre entrenador).

L’aigua va fer acte de presència just per mullar tot el recorregut i obligar l’organització a tallar la mítica pujada al far (Foto d’Andrés Nuñez)

Us presentem un resum de la competició en imatges (fotografies d’Andrés Nuñez i Mayka Arellano):

El Joan en quatre dies ja s’ha posat a to i es recupera d’un any sabàtic de competicions. Aviat el tornarem a tenir en plena forma!!

L’Edgar, un dels patinadors més constants als entrenaments del Club, fet que es plasma en una progressió ascendent que sembla no tenir límits.

En Jose, un exemple de patinador precís i dedicat al nostre esport.

La Maria i la Loli, que havien estat treballant plegades durant els entrenaments, van acabar la cursa de 21k amb un esprint molt disputat.

El Dr. Hernando també progressa satisfactòriament i és sempre el primer en la millor foto del club.

Rómulo a l’esprint final de la 21k, entrant segon i amb molt bon estil.

En Javi demostrant que la paternitat no el perjudica i que segueix sent el gentleman del Club per excel·lència: l’únic amb les botes protegides amb coberta per la pluja.

En Carles, fent l’esprint final a un minut del tercer lloc de la categoria M40. Grandíssima cursa per ell.

L’Elias, l’incombustible, a l’esprint final que el va col·locar segon de la categoria M60.

L’Eusebio, un dels nostres millors cracks, aguantant posició al pas per meta amb el tapacolls en plan undercover perquè no el reconeguin els rivals.

La Nuri va fer una cursa impecable fins que una caiguda a l’última volta la va obligar a baixar el ritme. Finalment va acabar amb el Carles, que s’estrenava en una competició molt difícil per les condicions metereològiques.

T’agradaria posar-te a prova? No et perdis la mitja marató roller de Barcelona, el pròxim 13 de maig!!!

Vols conèixer els nostres resultats? Visita l’apartat de Palmarès.