La categoria Màster 40 lidera els 10k de la BCN Roller Marathon Virtual

Tanquem el mes d’abril amb més de 110 participants a la primera prova del repte virtual de la Barcelona Roller Marathon. Aquesta prova, juntament amb les que la succeeixen, podrà ser millorada durant la primera quinzena d’agost. Actualment tanquen el podi provisional femení l’única sènior al podi, la Laura Esbrí, del Club Patí Barcelona, i les màster 40 Agustina Eugenia Francés de les Guepardas (Argentina) i Lola Hernández de M-Urban (Murcia), i el masculí amb els màster 40 Antti Haljak del RUST (Estonia), el seleccionador nacional Garikoitz Lerga (Navarra) i el Luis Peña, del CMP Arganda (Madrid).

Detall de les 20 primeres posicions a la classificació provisional de 10k (feu click a la imatge per anar a la classificació completa)

Des del nostre club estem molt satisfets de l’acceptació que ha tingut la proposta virtual que acompanya la proposta de cursa pel 5 de setembre a la Zona Franca de Barcelona. Durant el maig, seguirem amb la prova virtual de 21k i animant a tothom a participar d’aquest repte virtual i progressiu, compartint marques personals amb gent de tot el món!

T’agradaria inscriure’t al repte virtual o a la Barcelona Roller Marathon? Fes click aquí.

Vols estar sempre informat de les novetats i esdeveniments del nostre club? Segueix-nos a instagram, facebook i twitter.

Translate »