Barcelona, campiona d’Espanya de Roller Maratons

El Victor Blanch (Nitro-Hydrogen i Club Patí BCN) i la Laura Esbrí (Club Patí BCN) s’han proclamat campions absoluts masculí i femení de la 2ª Copa d’Espanya de roller maratons. Amb l’inestimable suport de l’Institut Barcelona Esports de l’Ajuntament de Barcelona. La temporada 2019 es va tancar diumenge passat a Madrid, amb un total de 9 maratons que han passat prèviament per Talavera, Marbella, Barcelona, Huesca, Albacete, Gijón, Cullera i Gandía.

La Laura Esbrí, al podi femení absolut de la 2ª Copa d’Espanya de Roller Maratons.
El Víctor Blanch, al podi masculí absolut de la 2ª Copa d’Espanya de Roller Maratons.

Des del nostre club estem molt satisfets per la feina feta pels nostres dos sènior, els quals van aterrar a la nostra institució a finals de 2018, amb els World Roller Games 2019 i la Copa d’Espanya de Maratons com a objectiu principal.

L’altra competició objectiu, els World Roller Games de Barcelona, van donar imatges com aquesta, amb el Víctor liderant el cap de cursa a la penúltima volta.
Detall del moment.
La Laura, disputant l’esprint final de la marató dels World Roller Games.

A les condicions del fitxatge dels dos sèniors, hi havia inclosa la participació del Víctor Blanch com a entrenador i preparador físic de la Laura Esbrí. Els resultats de la feina ben feta del Víctor s’han anat veient des del primer dia i ens han permès tenir aquest gran resultat a la Copa d’Espanya, on s’han enfrontat amb alguns dels millors patinadors i equips de velocitat del territori estatal.

La Laura Esbrí, escapada en solitari a la marató d’Albacete.
El Víctor Blanch, portant el grup de cap de la Barcelona Roller Marathon, que es tornarà a celebrar el 24 de maig de 2020.

La trajectòria d’aquests dos patinadors els situa al grup de favorits estatals en les modalitats de llarga distància com la marató. Aquesta circumstància col·loca Barcelona com un espai més amb un excel·lent nivell tècnic i esportiu de patinatge de velocitat, del qual en som l’equip referent des que el nostre club va recuperar aquesta modalitat l’any 2011.

La Laura i el Víctor ja estan preparats per la Barcelona Roller Marathon 2020.

La parella de patinadors seguirà amb nosaltres la pròxima temporada. Durant el 2020 el Víctor oferirà entrenaments especialitzats i individualitzats a patinadors que vulguin millorar la seva tècnica i condició física, tal i com ha fet amb la Laura. Posa’t en contacte amb nosaltres per a més informació.

Detall de la Marató de Gandia, on el Carles Bial va poder posar en pràctica els entrenaments personalitzats del Víctor, dels quals n’està traient molt bons resultats.