BCN puja als podis del Campionat de Catalunya de circuit

Aquest diumenge 18 d’abril de 2021 s’ha dut a terme el Campionat de Catalunya de patinatge de velocitat, al circuit ciclista de Sant Boi. Tot plegat, organitzat per la Federació Catalana de Patinatge, a qui hem de felicitar per l’organització i l’adequació dels protocols i les normatives a les necessitats de prevenció de la crisi sanitària actual.

Els representants màster i sènior de la ciutat de Barcelona al campionat de Catalunya de patinatge de velocitat en circuit del 2021.

En màster femení, la Becka ha disputat dues grandíssimes curses en un circuit desconegut per a ella, quedant segona màster general i primera M30. En màster masculí, el Carles Bial ha tornat a demostrar que està fet d’una pasta especial, dominant les dues proves màster i proclamant-se campió de la general i de la categoria M50. En Jose Buyo també ha fet acte de presència al campionat i ha aconseguit un molt meritori tercer lloc en la mateixa categoria.

La Becka al capdavant del grup de màsters femení, en un moment de la cursa de 8.000m línia.
El Carles Bial, liderant el grup de màsters a la cursa de 8.000m línia.

A la categoria dels sènior, no ens hem quedat curts: la Laura Esbri, 3ª als 5.000m punts i en Víctor Blanch s’ha repartit les plates i els bronzes de les 4 proves sèniors, aconseguint la 3ª plaça general. Cal destacar que en Víctor ja podria ser màster 30, però segueix competint a la categoria reina i aconseguint magnífics resultats, que compagina amb la seva tasca d’entrenador d’elit del nostre club.

La Laura Esbrí, al capdavant del grup de sèniors femení durant la prova dels 5.000m punts.
El Víctor, donant indicacions al Carles durant la prova màster.

Aquí teniu els podis:

Becka, 1ª Master 30 i 2ª general màster
Carles Bial, 1r M50 i de la general màster i Jose Mª Buyo, 3r M50.
Víctor Blanch, tercer de la general Sènior 2021.

Una altra aventura del Club Patí!

I ara, a seguir fent camí cap a la Barcelona Roller Marathon del 5 de setembre, tot seguint el repte virtual d’abril a agost. Anima-t’hi fent click aquí.

Translate »