Reserva ja la teva sessió gratuïta! Entrenaments en patins a Barcelona.

Ja saps avançar, girar i frenar en patins? Doncs a partir del nivell bàsic ja pots formar part del nostre club! Et proposem que comencis amb nosaltres una nova etapa on aprendràs a patinar amb més seguretat, cansant-te menys i amb més velocitat (si vols), tot fent esport a l’aire lliure. Tonificaràs el cos, alliberaràs la ment, et posaràs en forma amb poc esforç i gaudiràs del patinatge amb el millor club i la millor gent de Barcelona. I si t’engresques més, també tenim grups avançats on millorar la tècnica, la condició física, les marques i reptes personals de llarga distància!

A partir del 5 de setembre obrim nova temporada amb els nostres entrenaments grupals de dilluns, dimecres i dissabtes. Durant la setmana entrenem al circuit de patinatge de la plataforma Marina del Fòrum gràcies a la col·laboració del Parc del Fòrum i de l’Institut Barcelona Esports i els dissabtes al matí entrenem llarga distància al Prat de Llobregat.

Si no has vingut mai a provar amb nosaltres, et convidem a venir a una sessió de prova gratuïta i sense cap compromís, per conèixer millor la nostra activitat i gaudir de l’espai del Fòrum on entrenem actualment. Per reservar una sessió de prova, omple aquest formulari.

T’hi esperem!

Translate »