Èxit de participació dels tallers de patinatge al Parc del Fòrum

Més de mig centenar de patinadores i patinadors han passat pels nostres tallers al Parc del Fòrum, per gaudir de quatre jornades d’iniciació tècnica de patinatge de velocitat. Les jornades s’han dut a terme durant la primera quinzena d’agost i han anat a càrrec del nostre entrenador Víctor Blanch.

Foto de família amb el grup del tercer dia d’activitat.

Un dels protagonistes estrella de les jornades ha estat l’espai d’excepció de la Plataforma Marina, cedit de manera provisional pel Parc del Fòrum i amb el suport d’Inercia i l’Institut Barcelona Esports de l’Ajuntament de Barcelona. Aquest espai, anivellat i asfaltat de forma expressa per a la celebració dels mundials de patinatge de 2019, té 350m de corda i és perfecte per al tipus d’entrenament que fem al nostre club.

Panoràmica de l’espai de la plataforma marina del Parc del Fòrum, on hem dut a terme els nostres tallers d’agost.

L’altre gran protagonista ha estat el grup de gent interessada en provar la nostra activitat. Hem tingut un ventall molt ampli de nivells i sensibilitats, tots amb una cosa en comú: l’interés per descobrir el patinatge de velocitat i el millor espai de la ciutat per practicar-lo.

Durant la segona quinzena d’agost, les persones sòcies seguiran participant de les activitats de club en aquest espai, així com també d’altres activitats alternatives, típiques d’aquesta època de l’any i que ens preparen per la tornada als entrenaments normals a partir de setembre.

T’has quedat amb ganes de provar-nos? Ens has provat i vols formar part del nostre club? Envian’ns un correu o un whatsapp i comencem!

Translate »