Acabem la temporada de maratons de patinatge a Gandia amb tres medalles per Barcelona.

Diuen els italians que piano piano si arriva lontano. I així, hem arribat al final de temporada de maratons de patinatge d’enguany, construint poc a poc una delegació de quinze patinadoris i tres acompanyants del Club per anar a la Marató de Gandia.

La delegació del Club Patí Barcelona a Gandia.

De l’estada a Gandia podem destacar el sopar al Restaurant Amadeo, on vam poder degustar arrossos de reconegut prestigi culinari, tot desafiant la gravetat intestinal de la cursa que ens esperava el dia següent.

El tret de sortida va sonar a les 10:45h del dia següent, tot obrint pas a una marea d’aproximadament quatre-cents patinadoris d’arreu del territori estatal i algun d’internacional.

Els resultats van ser boníssims per a tothom i tornem a Barcelona amb la plata absoluta femenina (Laura Esbrí), el bronze sènior masculí (Víctor Blanch) i la plata Màster 60 masculina (Elias Ferreres). Resultats esperables gràcies als entrenaments específics que porta el Víctor Blanch i que podem dur a terme a la nostra ciutat gràcies al suport de l’Institut Barcelona Esports, el Parc del Forum i Inercia.

Una altra aventura del Club Patí!
Translate »