La Barcelona Roller Marathon Virtual ja té els primers finishers amb 105Km!

La prova virtual de la Barcelona Roller Marathon acaba de complir quatre mesos. Això son 120 dies compartint un repte amb distàncies progressives amb patinadors d’arreu del món. Semblava un repte fàcil, però dels 150 patinadors que van començar, de moment només 40 han aconseguit completar totes les distàncies proposades de 10km a l’abril, 21km al maig, 32km al juny i 42km al juliol.

Durant les dues primeres setmanes d’agost, tots els participants tindran l’oportunitat de finalitzar o millorar les quatre proves del nostre repte virtual. Des de l’organització estem molt il·lusionats i satisfets amb la resposta que hem tingut per part dels inscrits a la prova, que s’estenen al llarg de tot el planeta.

De moment, aquí pots veure els resultats en directe:

Ens veiem a les xarxes. Busca’ns! @bcnrollermarathon i @clubpatibcn

Translate »