La BCN Roller Marathon arriba a 20 països en el seu primer cap de setmana en virtual.

El 2020 la Barcelona Roller Marathon es reinventa per celebrar-se de forma virtual arreu del món, del 21 al 29 de novembre.

Estem d’enhorabona. El primer dia de competició hem registrat 200 participants inscrits a la Barcelona Roller Marathon. D’aquests, aproximadament el 50% provenen del territori estatal, mentre que la resta es reparteixen en 19 nacionalitats més. Destaquen Argentina (14%) i Turquia (13%) entre la resta de participants del Brasil, Líban, Colòmbia, França, Itàlia, Xina, Xile, Estònia, Hong Kong, Canada, Alemanya, Índia, Paraguay, Portugal, Regne Unit, Serbia i Síria. A més, cal destacar que, a dia d’avui, les inscripcions de dones (51%) superen les d’homes (49%). Les inscripcions es tancaran el dia 29 de novembre a última hora.

A última hora de dissabte, els guanyadors de l’edició 2019 Laura Esbrí i Víctor Blanch lideren el rànquing amb 1h:14m i 1h:13m, respectivament. Els dos patinadors del Club Patí Barcelona no ho volen posar fàcil als seus contrincants virtuals d’arreu del món.

Al final del dia ja podem veure alguns resultats que els participants van penjant a la plataforma Polar Flow.