La segona edició de la Barcelona Roller Marathon Virtual s’endureix i acaba amb 50 finishers.

La Laura Esbrí, en Víctor Blanch i en Carles Bial, del Club Patí Barcelona, han liderat els podis masculins i femenins absoluts de la prova, amb uns magnífics resultats.

La Laura, el Víctor i el Carles, en una imatge d’arxiu del Mulla’t i Corre de 2019

Malgrat que no serà possible celebrar la prova presencial pel 5 de setembre de 2021, aquesta prova virtual ha servit tant al nostre club com a la resta de participants per mantenir l’esperit esportiu i la sensació de competició que tanta falta ens ha fet des de l’inici de la pandèmia. Molts de nosaltres, malgrat no estar al més alt nivell, hem entrenat de valent i hem superat distàncies i temps amb la motivació d’estar-ho compartint amb gent de tot el món. Aquest ha estat un dels grans èxits d’aquesta segona edició, que esperem repetir l’any 2022.

La segona setmana d’agost va ser l’última oportunitat per completar o millorar les quatre distàncies de la Barcelona Roller Marathon, que es va iniciar a l’abril amb la prova de 10k i va seguir el maig amb la de 21k, el juny amb la de 32k i el juliol amb la de 42k. Aquesta prova internacional, ha comptat amb participants locals, estatals i d’arreu del món, especialment d’Europa i Sud-Amèrica. En total, han participat al voltant de 150 patinadors, dels quals només 50 han aconseguit finalitzar les quatre distàncies amb èxit.

T’agradaria entrenar en patins a Barcelona? Som el teu equip, per a tots els nivells! Contacta’ns al whatsapp 688941912 i segueix-nos a les xarxes @clubpatibcn.

Tant aquest esdeveniment com la nostra activitat anual compten amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona.

Translate »