Marques personals i grandíssims resultats de la delegació Barcelonina a la Marató de Berlin en patins.

El passat dissabte 24 de setembre, 13 esportistes del Club Patí Barcelona i del INERCIA – ClubPatíBCN Team Pro van viatjar a Berlin per prendre part a la marató de patinatge més famosa i més important del món.

Els membres de l’equip del Club presents a Berlin

Ni els campionats d’Europa ni els mundials de patinatge son capaços de congregar la quantitat de patinadors d’arreu del món que cada any es presenten a la ciutat de Berlin per la seva marató. Una cursa d’alta qualitat, on no s’escatimen recursos per fer d’aquesta cursa una experiència inoblidable.

Més de 3.000 patinadors es van donar cita a la marató de Berlin 2022.

L’equip INERCIA-ClubPatiBCN Team Pro va aconseguir col·locar-se en el top 30 femení (Laura Esbrí @1h:11m) i masculí (Víctor Blanch @59m) de la categoria èlit. A més, el Carles Bial va aconseguir la seva millor marca amb un temps espectacular de @1h:5m, quedant en la posició 56 del ranking èlit.

La resta de patinadoris del club no es van quedar enrere en la categoria fitness. La majoria van superar marques personals per sota de les dues hores i repartint-se per gairebé tot l’espectre del rànking. Des del top 101 amb 1h15m fins a la posició 2400 amb 2h1m. Tot plegat, gràcies als entrenaments que fem en col·laboració amb el Parc del Fòrum i l’Institut Barcelona Esports, així com el suport d’Inercia.

Cal destacar que aquests resultats son tan magnífics, que superen l’estona de cua pel millor kebab de la ciutat, que vam tornar a visitar un any més.

Cal destacar també la gran actuació de l’Eduardo que, a més de participar amb el Powerslide Blue Train, es va endur tots els premis gratuïts de la fira del corredor. Sens dubte porta l’actitud de guanyador a la sang.

I no oblidem el mangífic viatge, amb la millor companyia.

Translate »