L’equip INERCIA – Club Patí BCN torna de Pamplona amb or M50 i top10 masculí i femení.

El passat cap de setmana del 17 i 18 de setembre es van celebrar a Pamplona les dues etapes de la P2P Pamplona Puente de la Reina, una de les curses imprescindibles del calendari estatal.

El dissabte es va correr la prova de 21km des de Zubiri fins a Pamplona, amb un dia fantàstic i una gran actuació del nostre equip INERCIA – Club Patí BCN.

El diumenge es va celebrar la prova estrella de 42km, en un traçat de carretera emblemàtic on s’hi congreguen algunes de les pujades més temudes pels patinadors de marató.

A la prova combinada, la Laura Esbrí va quedar vuitena de la general i el Víctor Blanch nové. Per la seva banda, el Carles Bial va aconseguir un rotund primer lloc de Master 50, superant a patinadors sènior de gran rellevància internacional i fent gala d’una forma física fora de sèrie.

Translate »