Èxit en directe de la 5ª Prova d’Orientació Roller de Barcelona

El passat diumenge 15 de Desembre vam celebrar a Barcelona la 5ª Edició de la Prova d’Orientació Roller de Barcelona, organitzada pel Club Patí Barcelona en motiu de la Marató de Tv3 i amb el suport de l’Institut Barcelona Esports i el Districte de Sant Martí.

Agraïment i menció especial pels nostres col·laboradors.

Com és habitual, hem comptat amb la col·laboració de TartadictosInercia, Skating Outlet, Cervera Patina, Esports Truga Cervera, Parquets Josep Cots i Marga Bruch Centre d’Estètica, que van oferir obsequis per a animar la participació a la prova. MOLTES GRÀCIES!!

La Prova

Per cinquè any consecutiu, Barcelona es va omplir de patinadors equipats amb plànols, tot buscant fites per una prova solidària amb la Marató de Tv3.

Aquest any vam tenir una sorpresa única: la fita número 33 coincidia amb la connexió en directe amb el programa de TV3. En Marc Giró, l’Elisenda Pineda i l’Eloi Vila van fer acte de presència i van explicar a tot Catalunya en què consisteix aquesta magnífica prova, amb la inestimable ajuda d’en Cesc Puig de Cervera Patina.

S’hi va inscriure un total de 41 equips i hi van participar al voltant de 120 patinadors de totes les condicions, alguns dels quals vinguts de Cervera, Tarragona i altres poblacions del territori català. Vam aconseguir una recaptació de 790€ en total, que ja hem fet efectiva al pot del programa.

MIRA TOTES LES FOTOS

PODIS