Quotes i Serveis

Serveis Temporada 2022

· Serveis bàsics.

· Assegurança d’accidents.
· Sessions d’entrenament setmanal per tots els nivells!!
· Acompanyament a competicions anuals de mitja i llarga distància.
· Treball focalitzat, assistència, suport tècnic i programació dels viatges.
· Descomptes i Suport tècnic. En la compra i el manteniment de material de patinatge.

· Seguiment i atenció personalitzats.

· Per als entrenaments del grup bàsic, tenim el nostre entrenador nacional, doctorat en ciències de l’activitat física i l’esport (CAFE), que dirigeix el grup i t’acompanyarà durant els entrenaments.

· Per a entrenaments d’alt rendiment, oferim un servei de pagament amb el nostre entrenador Victor Martínez, patinador de gran trajectòria nacional i internacional i graduat en CAFE.

· La Laura Esbrí, entrenadora del CPV Lliçà d’Amunt i patinadora del nostre equip patrocinat INERCIA-ClubPatiBCN Team Pro, també col·labora i dona suport als dos grups d’entrenament.

Quota social 20€ al mes

· La quota social és una aportació simbòlica i no cobreix el valor real dels serveis i activitats que portem a terme des del club. No volem fer negoci, volem que et quedis per fer ben gran el nostre club! Inclou tres dies d’entrenament setmanal i la resta de serveis d’atenció i promoció (excepte grup d’alt rendiment). Intentem donar un valor a la nostra activitat, però també que el preu no sigui una barrera per ningú. Vine a provar-nos GRATIS i consulta els teus dubtes per email o whatsapp.

– Matrícula obligatòria d’entrada: 95€ (75€ de despeses d’alta + 20€ de mensualitat).

Translate »