Tallers gratuïts les tardes d’agost: descobreix el patinatge esportiu al costat de la Mar Bella

T’agrada fer rutes en patins però et canses fàcilment? T’agradaria tenir seguretat quan patines a més velocitat i amb menys esforç? Tenim la solució perfecta per a tu!

Curs gratuït de tècniques de patinatge de velocitat adaptat al teu nivell.

T’ensenyarem alguns secrets que podràs aplicar a les teves rutes o activitats en patins habituals.

Et proposem sessions de descobriment de la tècnica i la tàctica del patinatge esportiu amb en Víctor Blanch i la Laura Esbrí, dos cracks amb una llarga experiència com a competidors nacionals i internacionals. Entre d’altres, ambdós compten amb titulació tècnica i el més important: son reconeguts al club per la seva gran paciència i professionalitat.

En Victor Blanch al grup de cap a l’última volta dels WRG. Tu no cal que patinis com ell, però ara podràs saber alguns dels seus secrets. Fotografia de @DixsPixels
La Laura Esbrí al campionat de Catalunya d’enguany. Fotografia pròpia.

Si ja saps avançar, girar i frenar en patins, vine a patinar amb nosaltres i et descobrirem una nova manera de patinar.

I, sobretot, no et preocupis per la teva forma física, ja que la nostra intenció és que t’ho passis bé i gaudeixis d’unes tardes d’estiu divertides i diferents sobre patins.

Quan i on es fa el taller?

Vídeo de la final femenina World Roller Games 2019 celebrada on impartirem les sessions d’agost.

Tindràs el privilegi de rodar en exclusiva pel circuit asfaltat on es van celebrar els World Roller Games de 2019, al costat de la platja de la Mar Bella . Tot gràcies a la col·laboració i la bona feina de B:SM Parc del Fòrum i l’Institut Barcelona Esports de l’Ajuntament de Barcelona.

Els tallers gratuïts d’iniciació seran el 1, 3, 8 i 10 agost de 18:30h a 20h. Pots participar a un màxim de dos tallers per persona. Si et quedes amb ganes de més, recorda que tens un 30% de descompte a la nostra matrícula fins el 15 de setembre!

Les nostres activitats estan dissenyades per a totes les opcions i nivells esportius! Fotografia pròpia.

Qué cal fer per apuntar-s’hi i què necessito?

Compartirem amb tu una bona estona d’esport i patins.

El principal requeriment per apuntar-se es tenir ganes d’aprendre! Pots venir en família, pel teu compte o amb amistats, sempre i quant també s’inscriguin al taller. El material obligatori son els teus patins en línia i el casc, tot i que et recomanem totes les proteccions que portes habitualment. També et recomanem portar un bidó ple d’aigua, roba cómode i transpirable i una tovallola per estirar-te o seure al terra.

Tenim places molt limitades! No triguis a omplir el formulari d’inscripció per reservar la teva plaça:

Formulari d’inscripció.

Et queden dubtes?

Estem aquí per ajudar-te! Posa’t en contacte amb nosaltres si et queda cap mena de dubte.

Translate »